Aizvērt logu
Eksportēt PDF
Kopēt URL

Aizvērt
  • Esiet sveicināti vasarā, kas, cerams, būs pilnā plaukumā! Tavā e-pastā “Trendbox” – tavs ceļvedis digitālajos labirintos.

    2015/06



    Kampaņu efektivitāte ir viens no karstākajiem jautājumiem teju ikvienam profesionālim, tāpēc šoreiz šo jautājumu apskatām no dažādiem skatupunktiem. Aicinām ieklausīties industrijas ekspertu viedoklī par to, kā uzlabot interneta reklāmas banneru rezultātus.

    Kamēr Latvijā trūkst pilnvērtīgu komunikācijas kanālu atdeves jeb ROI pētījumu, tikmēr mums vien būs jāpaļaujas uz starptautiskajiem datiem. Pēdējā laikā tendences rāda, ka e pasta mārketingam ir stabili un augoši efektivitātes rezultāti. Tomēr arī tam ir savi priekšnoteikumi, kas jāievēro – lasi plašāk rakstā “Profesionāļi: e-pasta mārketings ģenerē vidēji 23% pirkumu”.


    Vienlaikus efektivitāte ir cieši saistīta ar auditoriju, uz ko ir vērsta kampaņa.

    Samazināt
  • Esiet sveicināti Inbox.lv e-jaunumos mārketinga un reklāmas jomas profesionāļiem!

    2015/03


    Andis Kulinskis

    Digitālās komunikācijas laiks nenāk viens – tehnoloģiju izmaiņām seko arī patērēju informācijas un kanālu lietošanas izmaiņas. Tas nozīmē, ka ne vien jāseko jaunākajām reklāmas tendencēm, bet arī jātiecas izmantot līdzšinējie kanāli efektīvāk. Piemēram, bieži vien tā dēvēto tradicionālo reklāmas banneru potenciāls nav pilnībā izmantots – reizēm to rezultātu var uzlabot nedaudz pamainot izvietojumu vai formātu.


    Mārketinga un reklāmas speciālisti aizvien saskaras ar jauniem izaicinājumiem, kā tapt sadzirdētiem un saredzētiem. Tāpēc esam izvēlējušies veidot “Trendbox”, kur apkopojam dažādas tendences, interesantus un inovatīvus risinājumus, atklājumus un datus, lai tie būtu jūsu ērtākais gids digitālajos labirintos.

    Samazināt
  • Sveicināti otrajā “Trendbox” ziņu izlaidumā! Kā jau solījām – allaž par interesanto digitālajā pasaulē

    2014/08



    Viens no modernā laikmeta atslēgas vārdiem ir “dinamika”, jo tieši tā mainās pasaule ap mums un tādi esam mēs paši. Nekas vairs nav akmenī iecirsts, arī mediju lietošanas ieradumi. Lai arī pirktspējīgāko auditorijas daļu veido paaudze, kas dzimusi un augusi laikā, kad tirgū dominēja tā dēvētie tradicionālie mediji (TV, radio, laikraksti, žurnāli utt.), tomēr arī tā ir dinamiski pārorientējusies uz tiešsaistes vidi. Šo jautājumu esam izvērsuši plašāk, jo, kā izrādās, cīņa ar patērētāju tagad notiek interneta vidē.
     
    Mediju lietojuma paradumu tendencēs kopīgs ir tas, ka dažādās vecuma grupās aizvien vairāk par prioritāro mediju kļūst internets. Tā priekšrocības izmanto arī tādi giganti kā “Kraft Food”, kas ietaupīja 80 miljonus dolāru tikai tāpēc, ka reklāmu izvietoja internetā nevis TV, turklāt atdeve ir bijusi tikpat liela. Interesanti, ka atbilstoši Latvijas Reklāmas asociācijas datiem Latvijas tirgū pretēji tendencēm pasaulē aizvien saglabājas augsts reklāmas apjoms televīzijā – kur izvietotais apjoms ir trīs reizes lielāks nekā internetā.

    Samazināt
  • Esiet sveicināti pirmajos Inbox.lv e-jaunumos mārketinga jomas profesionāļiem!

    2014/07



    Man ir patiess prieks dalīties ar jums pirmajā Inbox.lv ziņu izlaidumā mārketinga, mediju un reklāmas nozares profesionāļiem.
     
    Digitālās komunikācijas un mārketinga nozīme pasaulē aizvien turpina palielināties. Par to liecina gan tas, ka pērn pasaulē interneta reklāmas tirgus palielinājās līdz 20%, kamēr tradicionālajiem medijiem tas turpināja samazināties. Ieskatīsimies starptautiska mēroga statistikā, ko plašāk atspoguļos raksts „Interneta uzvaras gājiens turpinās”.
     
    Tikmēr Latvijā iepriekš minētā nozare vēl tikai attīstās. Es domāju, ka mēs visi kopā esam atbildīgi par nozares izaugsmi, tādēļ prieks par nesen notikušo ikgadējo mārketinga un sociālo mediju konferenci „LMT DIGITAL 2014”, kas pulcēja tik daudz interesentu. Tās laikā veicām īsu ekspertu viedokļu aptauju, ar kuras rezultātiem varat iepazīties šajā ziņu izlaidumā!

    Samazināt

© Inbokss SIA, 2017