Aizvērt logu
Eksportēt PDF
Kopēt URL

Aizvērt
  • Viskijs

    „Grant’s” viskijs

    Viens no pēdējā laikā grandiozākajiem VIDEO reklāmas izpildījumiem. Sākotnēji lietotājs redz portālu, kura fonu rotā video. Nospiežot augšējo pogu (kreisajā malā) “SKATĪT” paveras brīnišķigs video izvērsums, kas apklāj visu portālu. Risinājums uzrunā ar savu dzīvīgumu, ko tas ienes portālā un nestandarta pieeju reklāmas atrādīšanā.

    Ilja Olijevskis, MEDIACOM digitālās nodaļas vadītājs
    “Viskija „Grant’s” kampaņas pamatā ir spēcīga globālās #paldiesvecit vai #IOU kampaņas ideja, ko mēs vēlamies popularizēt Latvijā. Tā kā kampaņas video rullīša garums ir pārāk garš pre-roll vajadzībām un standartiem, taču klipa saīsināšanas gadījumā neizdotos nodot zīmola ideju, mums vajadzēja atrast efektīvu risinājumu, kas piesaistītu cilvēku uzmanību un ļautu klipu nekaitīgā veidā noskatīties visā garumā. Iepriekš jau bijām veidojuši līdzīgus reklāmas risinājumus, kas pabīdīja portālu malā, lai maksimāli parādītu kampaņas ideju, taču pirmo reizi veidojam video risinājumu. Šis video reklāmas veids, mūsuprāt, ir viens no iespaidīgākajiem video risinājumiem, kāds pēdējā laikā Latvijā ir veidots, turklāt tas ir lietotājiem draudzīgs.”
    Ilja Olijevskis, MEDIACOM digitālās nodaļas vadītājs

  • Dlight

    D-Light

    Lielisks risinājuma izpildījums, kas “atdzīvina” Inbox.lv pirmās lapas noformējumu. Krītošās upenes izskatās tik dabiski un sulīgi gardas, radot vēlmi nogaršot jauno upeņu D Light, savukārt ledus gabaliņi centrālajā daļā liek sajust D Light atvēsinājumu . Koši rozā krāsa rada vasarīgu noskaņu un piesaista papildus uzmanību lietotāju acīm.

    Kristaps Kalniņš, Omnicom Media Group digitālais stratēģis
    Izmantojām šo risinājumu, lai raisītu lietotājos asociācijas par D-Light jauno upeņu garšu un radītu vēlmi to pamēģināt. Papildus transparentajai daļai, kur krītošās upenes pievērsa lietotāju uzmanību, statiskie baneri ļauj lietotājam arī pēc tam izpētīt piedāvāto. Šī risinājuma efektivitātes rādījumi bija vairākkārt lielāki par jebkuru citu izmantoto risinājumu kampaņā.
    Kristaps Kalniņš, Omnicom Media Group digitālais stratēģis

Cenas

Nestandarta risinājumu cena ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Katras idejas realizācija prasa dažādus resursus un pieejas, tiek izmantotas dažādas baneru vietas un to kombinācijas mūsu produktos. Tāpēc risinājuma gala cena tiek noteikta individuāli, vienojoties ar projektu vadītāju.

Nestandarta risinājumu izstrāde

Inbox komanda vienmēr ar lielu prieku izskata jaunas idejas un tiešām interesantu reklāmas risinājumu piedāvājums mūsu produktos. Ja Jums ir ideja, droši sazinieties ar kādu no mūsu projektu vadītājiem. Mēs izvērtēsim kādā veidā ideja var tikt realizēta un palīdzēsim gan tehniski, gan ar padomu, kā labāk uzrunāt lietotāju.


© Inbokss SIA, 2017